چطوری میشه

10 برنامه جالب کروم برای وردپرس

10 برنامه جالب کروم برای وردپرس

بیشتر ترفندهایی که در وردپرس انجام می‌دهیم، با هدف کاربردی کردن وب‌سایت و چشم‌نواز کردن بازدیدکنندگان است. ما بر تجربه کاربری برای خوانندگان تاکید زیادی داریم. اما آیا می‌دانید که ابزارهای بسیار خوبی وجود دارد که وبلاگ‌نویسان و صاحبان سایت می‌توانند از آنها برای آسان‌تر کردن وظایف وردپرس برای خود استفاده کنند؟ این ابزارها در قالب ها یا افزونه ها یافت نمی شوند. در عوض، اینها برنامه‌ها و برنامه‌های افزودنی هستند که می‌توانید به مرورگر Chrome خود اضافه کنید.

برخی از این برنامه‌ها و برنامه‌های افزودنی برای Chrome به شما کمک می‌کنند تا کارهای معمول وردپرس را بدون نیاز به ورود به سیستم انجام دهید. می‌توانید تغییرات سریع در مرورگر خود ایجاد کرده و آنها را در وردپرس ذخیره کنید. چند برنامه افزودنی به شما نیاز دارند که یک بار اعتبارنامه ورود به وردپرس خود را در گوگل ثبت کنید. تغییرات بعدی را می توان با کلیک بر روی افزونه ها، کار در مرورگر و ذخیره در وردپرس انجام داد.

این برنامه‌ها و برنامه‌های افزودنی می‌توانند کار با وردپرس را لذت بخش کنند. آنها را می توان هنگام نوشتن یا وبلاگ نویسی استفاده کرد، آنها سبک وزن هستند و نصب آنها آسان است – به سادگی آنها را به مرورگر Chrome خود اضافه کنید. و اگر دیگر به آنها نیاز ندارید، می توانید آنها را از مرورگر خود حذف کنید.

برخی از این ابزارها منحصراً برای استفاده در وردپرس نیستند و می‌توانند به طور کلی در حین کار بر روی وب مورد استفاده قرار گیرند. آیا آنها برای وردپرس ضروری هستند؟ نه، اما آنها وبلاگ نویسی را به تجربه دلپذیرتری تبدیل می کنند. بیایید نگاهی دقیق تر به برخی از آنها بیندازیم.

توجه: برخی از برنامه‌های افزودنی Chrome فهرست‌شده نیز ممکن است به عضویت ممتاز، اشتراک سرویس یا خرید دیگری برای عملکرد صحیح نیاز داشته باشند. ما تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا این موضوع را یادداشت کنیم، اما برای کسب اطلاعات بیشتر حتماً صفحه هر افزونه را بررسی کنید.

1. کنترل نوار مدیریت وردپرس

شما ممکن است از وردپرس برای انجام تعدادی کار استفاده کنید – و اغلب دوست دارید که نوار مدیریت آن را آسان‌تر کند. اما مواقعی نیز وجود خواهد داشت که احساس می کنید این کار درست در راه است. فضای صفحه را اشغال می کند و صفحه را کمی به هم ریخته نشان می دهد.

برای خارج کردن این نوار از صفحه خود، می‌توانید WordPress Admin Bar Control را برای Chrome اضافه کنید. . نماد وردپرس در نوار کروم شما ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید و نوار مدیریت از صفحه وردپرس شما ناپدید می شود. دوباره کلیک کنید و نوار دوباره ظاهر می شود. بنابراین می توانید نوار را به دلخواه خود نگه دارید یا رد کنید.

WordPress Admin Bar Control for Chrome

این نوار فقط در صورتی به Chrome شما اضافه می شود که بخواهید نوار Admin را پنهان کنید. این باعث نمی شود که نوار به طور کامل از بین برود.

2. WP Hive

WP Hive

اگر کاربر وردپرس هستید و یافتن بهترین افزونه برای کارتان کار اصلی شماست، می‌توانید از برنامه افزودنی WP Hive Chrome تا کار شما آسان تر شود.

این برنامه افزودنی به شما کمک می کند:

را پیدا کنید

  • آسیب‌پذیری پلاگین مانند هر گونه خطایی
  • فرصت مقایسه افزونه به این معنی است که می توانید بین چندین افزونه مقایسه کنید تا بهترین را انتخاب کنید
  • اطلاعات آماری مهم مانند سرعت صفحه، مصرف حافظه و بسیاری موارد دیگر.

هنگامی که برنامه افزودنی را از فروشگاه وب Chrome نصب می‌کنید، هر زمان که از صفحه افزونه در wordpress.org بازدید می‌کنید، اطلاعات بینش افزونه را در نوار کناری سمت راست آن افزونه خواهید دید. با کلیک بر روی گزینه “اطلاعات بیشتر” می توانید اطلاعات بیشتری دریافت کنید. این یک افزونه ضروری برای هر کسی است که یک وب سایت با وردپرس را اجرا می کند.

3. آشکارساز تم وردپرس

اگر به طور منظم وب‌سایت‌هایی برای مشتریان می‌سازید، ممکن است بخواهید افزونه آشکارساز تم و افزونه را در نظر بگیرید. /a>. همانطور که به نظر می رسد، این افزونه اطلاعاتی را نشان می دهد که یک وب سایت دارای وردپرس چه تم و چه افزونه هایی را نصب کرده است.

10 d8a8d8b1d986d8a7d985d987 d8acd8a7d984d8a8 daa9d8b1d988d985 d8a8d8b1d8a7db8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 6699cafd98146
10 برنامه جالب کروم برای وردپرس 11

پس از نصب نماد وردپرس در نوار پیمایش مرورگر شما اگر وب سایتی از وردپرس استفاده می کند آبی می شود، سپس اگر کلیک کنید اطلاعات موجود برای موضوع و هر افزونه فعال را مشاهده خواهید کرد. حالا، آیا می توانید از یک جستجوگر وب سایت استفاده کنید، یا خودتان کد را به صورت دستی بررسی کنید؟ مطمئن. اما این کارها زمان بر است، و اگر مشتری دارید که به تازگی فهرستی از 20 سایت را برای “الهام بخشی” برای شما ارسال کرده است، تنها با کلیک کردن روی یک دکمه در مرورگر خود، به طور قابل توجهی سریعتر خواهد بود.

4. BuiltWith Technology Profiler

BuiltWith یک ابزار مفید برای توسعه دهندگان و طراحان است. این برنامه افزودنی را به مرورگر Chrome خود اضافه کنید و روی آن کلیک کنید تا ببینید از چه ابزارهایی برای ساخت صفحه وبی که در حال حاضر مشاهده می‌کنید استفاده می‌شود. نمایه فناوری صفحه وب به صورت کشویی از نماد روی مرورگر نمایش داده می شود.

BuiltWith_Technology_Profiler
10 برنامه جالب کروم برای وردپرس 12

توسعه‌دهندگان می‌توانند از این برای مشاهده ابزارهای موجود در صفحات وب استفاده کنند و تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند آن را در پروژه‌های خود پیاده‌سازی کنند. BuiltWith می‌تواند سیستم‌های مدیریت محتوا، ابزارهای تحلیلی، چارچوب‌ها، ویجت‌ها، نرم‌افزار میزبانی و شبکه‌های تحویل محتوا را شناسایی کند.

5. دستیار نوشتن TextCortex

بلاک نویسنده؟ نمی توانید موضوعی برای مقاله بعدی خود ایجاد کنید؟ به افزونه TextCortex Chrome، یک ابزار ایجاد محتوای با کیفیت بالا با قابلیت هوش مصنوعی مراجعه کنید. این به شما در ایده پردازی، ایجاد، بهینه سازی موتور جستجو و انتشار پست خود، همه از مرورگر Chrome کمک می کند.

10 d8a8d8b1d986d8a7d985d987 d8acd8a7d984d8a8 daa9d8b1d988d985 d8a8d8b1d8a7db8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 6699cb000c0bf
10 برنامه جالب کروم برای وردپرس 13

می‌توانید از «You can use TextCortex» برای همه چیز استفاده کنید، چه در مورد موضوعی باشد و چه برای بهبود گرامر محتوایی که قبلاً نوشته‌اید. این برنامه افزودنی برای دسترسی به همه ویژگی‌ها به اعتبارات ممتاز نیاز دارد، با این حال می‌تواند صرفه‌جویی زیادی در زمان برای صاحبان سایت وردپرس داشته باشد (مخصوصاً اگر نوشتن نقطه قوت شما نباشد).

6. Shareaholic برای Google Chrome

Sharehaholic برای Google Chrome فقط برای وب‌سایت‌های وردپرس نیست. این یک برنامه افزودنی جالب است که به کاربران امکان می دهد فوراً در بسیاری از سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، پینترست و حدود 250 سرویس اضافی اشتراک گذاری کنند. همچنین می توانید صفحات وب را نشانک گذاری کنید.

Shareaholic for Google Chrome™
10 برنامه جالب کروم برای وردپرس 14

افزونه سرعت مرورگر شما را کاهش نمی‌دهد و در بایگانی‌ها، می‌توانید همه پیوندهایی را که به اشتراک گذاشته‌اید و همچنین پیوندهای دوستانی را که در Shareaholic دنبال می‌کنید مشاهده کنید.

7. قطره چکان چشم

قطره‌انداز چشم برای Chrome یک کمک عالی برای توسعه‌دهندگان است. پسوند را به مرورگر خود اضافه کنید و وقتی با هر رنگی که توجه شما را جلب کرد، برخورد کردید، به سادگی روی رنگ کلیک کنید. پسوند کد دقیق رنگ استفاده شده را به شما می دهد. می‌توانید هر تعداد رنگی را که دوست دارید در تاریخچه ذخیره کنید و سپس هنگامی که روی یک وب‌سایت کار می‌کنید به آن دسترسی داشته باشید.

Eye Dropper
10 برنامه جالب کروم برای وردپرس 15

اگر در مورد سایه آبی استفاده شده در WpExplorer کنجکاو هستید، می توانید آن را در کادر کشویی که در آن رنگ را با استفاده از Eye Dropper انتخاب کرده ام، بخوانید. آن را به تاریخ اضافه کنید و هر زمان که خواستید آن را به خاطر بیاورید.

8. تغییر دهنده مدیریت وردپرس

راهی سریع برای دسترسی به مدیر وردپرس می‌خواهید؟ افزونه WordPress Admin Switcher Chrome شما را پوشش داده است. یک میانبر اضافه می کند تا بتوانید به سرعت مستقیماً به سمت مدیریت سایت خود بروید.

10 d8a8d8b1d986d8a7d985d987 d8acd8a7d984d8a8 daa9d8b1d988d985 d8a8d8b1d8a7db8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 6699cb0357d95
10 برنامه جالب کروم برای وردپرس 16

فقط ctrl (یا cmd برای Mac) + shift + A را فشار دهید تا به داشبورد مدیریت خود بروید یا از آن دور شوید.

9. دستور زبان

Grammarly یکی از برنامه‌های افزودنی Chrome است که هیچ وبلاگ‌نویسی نباید از آن رد شود. هنگامی که به مرورگر شما اضافه شد، پست شما را بررسی می کند و تمام اشتباهات زبانی شما را انتخاب می کند – املا، علائم نگارشی، خطاهای متنی و تعداد خطاها را در پایین قرار می دهد. این مانند داشتن یک ویرایشگر در رایانه شما است!

خطاها برجسته می شوند و هنگامی که ماوس روی آن قرار می گیرد، همه گزینه های ممکن نمایش داده می شوند. وقتی روی گزینه صحیح کلیک می کنید، به طور خودکار کلمه برجسته شده را جایگزین می کند.

Grammarly
10 برنامه جالب کروم برای وردپرس 17

این برنامه افزودنی تقریباً در هر جایی که در وب می نویسد می تواند توسط همه استفاده شود. می توانید در مورد نوشته خود اطمینان بیشتری داشته باشید. یک نسخه ممتاز مطمئن می شود که نوشتار شما بدون خطا است، پیشنهاداتی برای تقویت واژگان ارائه می دهد، سرقت ادبی را بررسی می کند و سبک های نوشتاری را پیشنهاد می کند.

10. جستجوگر سئوی وب سایت

اگر به دنبال ایجاد بهترین پست ها در اینترنت هستید، Sitechecker Chrome را پیدا خواهید کرد. افزونه واقعاً مفید است. با آن می توانید به سرعت از بررسی سئوی رایگان وب سایت Sitechecker در هر وب سایتی استفاده کنید.

10 d8a8d8b1d986d8a7d985d987 d8acd8a7d984d8a8 daa9d8b1d988d985 d8a8d8b1d8a7db8c d988d8b1d8afd9bed8b1d8b3 6699cb052a7ee
10 برنامه جالب کروم برای وردپرس 18

پس از فعال شدن، روی استفاده از برنامه افزودنی کلیک کنید تا اطلاعات کلی در سئو صفحه مانند سرعت صفحه، داده های ساختاریافته، پیوندها، لنگرها، کلمات کلیدی و موارد دیگر را مشاهده کنید. این یک راه سریع و آسان برای بررسی سئو برای صفحه شخصی خود یا برای مشتریان و ایجاد تغییرات سریع برای بهبود سئوی خود است.


این لیست افزونه هایی است که به نظر من برای وردپرس مفید است. آیا شما امتحان کرده اید؟ کدام افزونه کروم را می شناسید که بتواند کار را برای وبلاگ نویسان آسان کند؟ در نظرات زیر به من اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا